بیا حالشو ببر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیا حالشو ببر
نوشته شده در جمعه 20 تير 1393
بازدید : 284
نویسنده : حسین و محمدکاظم

من و کودک درونم و اون روی سگم و همچنین کِــرم وجودم با هم یه خانواده ایم ، خیلی هم خوشبختیم !

..

..

..

یه پسر تو وبلاگش پست گذاشته

 

من میخوام ماشین بخرم! لامبورگینی بهتره یا پورشه؟

نظرهایی که براش گذاشتن: 

نظرات دخترا:

سحر:واسه منم میخری؟

 

سارا:هیچ کدوم

 

لیلی:جوووووون سلیقت تو حلقم

 

مهرنوش:عزیزم بهتر از اینا برازندته

مهسا : بیشتر تحقیق کن ماشین بهتر هم هست

 

نظرات پسرا
مهدی: این غلطا به تو نیومده!

فرهاد: پولت کجا بود انتر

قل مراد:باز خالی بستی میمون

اصغر:بالاخره گاو گوسفندا رو فروختی :)))
..
..
..

دیروز یه آدرس رو رو بلد نبودم بودم از یه نفر

پرسیدم این آدرس کجاست؟؟

گفت این خیابان رو میبینی؟؟؟
اینو مستقیــــــــم میگیری میرسی به یه میدون.. میدون رو دور میزنی صـــــــــــاف میای میری تو  حلق من،

مرتیکه چه میدونم کجاست :|

اعصاب ندارن بخدا :))

..

..

..

 یه دختر هست اسمش "طـــلا" ست

تو مغازه ی "نقــــــــــره " فروشی کار میکنه

پوستش  هم "بـــــرنـــزه" ست

فک کنم اخرش با "مسی" ازدواج کنه

:))

:|

=))


تازه بچشون هم شکل استیلی میشه:))

..

..

..

امروز "نه تنها" كسی تولدمُ تبريک نگفت

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
.
.
.

بلكه حتی تولدمم نبود! 

..

..

..

دیروز پشه نشسته بود رو صفحه نمایش کامپیوترم

آماده شدم که بکشمش!

یه دفعه   خودش رو جمع و جور کرد

   زد زیر گریه :

دلم براش سوخت بهش گفتم  اینجا چه غلطی میکنی تو؟

گفت :اومدم مطالب وبلاگت رو بخونم و برم

بعله یه همچین وبلاگ محبوبی داریم ما

هواداراش بیان وسط بندری برقصیم:))


 

من بلد نیستن برقصم:(
..
..
..
 
 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
nazi در تاریخ : 1393/4/20/5 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: